Motocultorul Rotakt RO15RE, echipat cu un motor puternic de 15 CP și alimentat cu benzină, se afirmă ca un partener de încredere în cadrul activităților agricole. Datorită cutiei de viteze cu priză de putere și carcasei din fontă, acest motocultor oferă durabilitate și eficiență într-o varietate de aplicații agricole.
Fiabilitatea motocultorului RO15RE este susținută de motorul de generație nouă și un filtru de aer îmbunătățit. Carcasa reductorului din fontă conferă motocultorului o greutate sporită și o rezistență crescută. Cu o lățime de lucru cuprinsă între 560 și 1350 mm și adâncimea de lucru reglabilă între 150 și 300 mm, motocultorul este potrivit pentru diverse activități, de la grădinărit la lucrări în vie sau câmp.
Motocultorul Rotakt RO13RE dispune de cutie de viteze, priză de putere și carcasă din fontă, sistem de oprire de siguranță, ghidon reglabil pe două axe (sus/jos – stânga/dreapta), freze segmentabile cu 5 tronsoane de cuțite și discuri laterale, bară de reglare a adâncimii, roți mari de 6.00-12, suport pentru freze, cutie de scule, capotă cu faruri și tuburi hexagonale cu satelit.
Cu o greutate de 140 kg (fără freze), motocultorul oferă stabilitate și manevrabilitate. Sistemul de transmisie pe pinioane, ambreiajul cu discuri în ulei și prezența senzorului de ulei pentru protecția motorului asigură o funcționare eficientă și durabilă, cu un cuplu maxim al motorului de 28 Nm.
Motorul, cu specificații tehnice precum racirea fortată cu aer, un singur cilindru și capacitatea cilindrică de 420 cmc, furnizează performanțe de top în categoria sa. Consumul redus de combustibil (≤350 g / kW / oră) și rezervorul cu o capacitate de 5.4 litri fac motocultorul eficient și autonom. RO15RE, cu caracteristicile sale avansate și capacitatea de a atașa accesorii suplimentare, reprezintă un instrument versatil potrivit pentru diverse activități agricole, asigurând o experiență fiabilă și eficientă în utilizare.
Motocultorul Rotakt RO15RE se evidențiază prin caracteristici tehnice avansate și un design bine conceput, inclusiv capota decorativă prevăzută cu faruri. Această capotă nu servește doar unui scop estetic, ci și funcțional, datorită farurilor asigura iluminare adecvată în condiții de lucru slab iluminate.Motorul are un sistem integrat pentru producerea curentului electric, acest sistem nu numai că alimentează farurile pentru a asigura iluminare adecvată în condiții de lucru slab iluminate, ci contribuie și la încărcarea bateriei motocultorului.
Model motor | R420 |
---|---|
Cuplu maxim motor | 28 Nm |
Greutate | 130 kg (fara freze) |
Dimensiune ambalat (Lxlxh) | 1670 x 760 x 1150 mm |
Tip roti | Anvelope cauciuc, 6.00-12 |
Tip freze pamant | 5 tronsoane cu 4 cutite, segmentabile |
Tip ghidon | Reglabil sus/jos – stanga/dreapta |
Adancime de lucru | 300 mm |
Latime de lucru | 560-1350 mm |
Priza de putere | Da |
Ambreiaj | Discuri de frictiune in baie de ulei |
Trepte de viteza | 2 viteze inainte, 1 inapoi |
Tip transmisie | Cutie de viteze cu priza de putere |
Racire motor | Racit fortat cu aer |
Tip motor | 4 timpi, OHV, inclinat 25° |
Numar cilindri motor | 1 cilindru |
Dimensiuni motor (Lxlxh) | 465 x 415 x 440 mm |
Greutate motor | 32 kg |
Filtru aer motor | Semiuscat, filtru din burete umezit in ulei |
Consum combustibil | ≤350 g / kW / ora |
Capacitate ulei motor | 1.15 L |
Capacitate combustibil | 5.4 l |
Sistem de ungere motor | Barbotaj |
Aprindere motor | Bobina de inductie |
Diametru / Cursa piston | 90 x 66 mm |
Putere maxima motor | 15 CP |
Capacitate cilindrica | 420 cmc |
Pornire | Electrica |
Combustibil | Benzina |
Putere | 15 CP |
Transmisie | Pe pinioane |
Cantitate ulei transmisie | 2.2 L |
Instalatie iluminat | Da |
Reviews
There are no reviews yet.